Livrăm oriunde in România!
UpCar.ro (upcar.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
- Curierat Rapid - GRATUIT pentru comenzile mai mari de 299 RON.
Costul transportului pentru comenzile de sub 299 RON este de 20 RON
(costurile de transport prezentate mai sus sunt valabile in area de acoperire URGENT CARGUS vezi lista:https://www.urgentcargus.ro/despre-noi/excelenta-operationala/ in cazul km suplimentari sau a coletelor mai grele de 5Kg pot aparea costuri aditionale ce va vor fi comunicate de catre operatorii nostri)
Testeaza produsul timp de 10 zile si daca nu sunteti multumit(a) il puteti returna contactand unul din consultantii nostrii de vanzari ce va vor oferi un numar unic de inregistrare al returului. In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat: Urgent Curier iar costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
La UpCar.ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.UpCar.ro
Cum functioneaza serviciul?
1. Adauga comentariul tau la finalizarea comenzii sau Anunta consilierul de vanzari telefonic ca doresti livrare cu verificare!
2. In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare ÅŸi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
De retinut
Produsele care NU sunt montate intr-un service autorizat R.A.R NU pot fi returnate!
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul are urmatoarele obligatii:
Produsul sa fie instalat intr-un service autorizat R.A.R;
Sa foloseasca produsul conform instructiunilor de utilizare;
Sa pastreze produsul în bune conditii.
Nerespectarea obligatiilor de mai sus atrage pierderea garantiei.
De la garantie sunt excluse:
Partile de natura consumabila ;
Defectele cauzate de suprasarcini, intreruperi sau conectarea incorecta a alimentarii electrice;
Defectele datorate conectarii gresite a accesoriilor optionale.